"Afrykańska przygoda 3D - safari nad Okavango": BIOGRAFIE
Liesl Eichenberger
Po ukończeniu szkoły średniej w 1993r. Liesl studiowała zoologię i fizjologię na Uniwersytecie Witwatersrand w Johannesburgu. Ukończywszy z wyróżnieniem na Uniwersytecie w Pretorii Zarządzanie Zasobami Dzikiej Przyrody Liesl podróżowała po Europie, Egipcie i Ameryce. Następnie przystąpiła do programu treningowego strażników przyrody w Afryce i zaczęła pracę jako strażniczka w Prywatnym Rezerwacie Zwierzyny Bayethe, który następnie połączył się z Prywatnym Rezerwatem Zwierzyny Shamwari, gdzie przez cztery lata pracowała jako przewodnik w terenie. W "Dziekie Safari3D" po raz pierwszy pojawiła się w wielkoformatowym filmie.
Przez następne dwa lata Liesl pracowała nad programem przywrócenia do natury tygrysa chińskiego z osobników trzymanych w niewoli.
Wzięła urlop by uczestniczyć w produkcji "African Adventure 3D".
Tim Liversedge
Urodził się w Londynie i przeprowadził do Afryki z rodziną w wieku jednego roku. Jest obywatelem Botswany, gdzie spędził większość swego życia. Dzikie zwierzęta, sztuka, ochrona przyrody i fotografia od zawsze były jego pasją. W wieku lat 20 Tim został zatrudniony przez Smithsonian Institute by spędzić 3 lata w Botswanie na badaniach ssaków. Następnie, jako jeden z pierwszych w kraju strażników dzikiej zwierzyny pracował wyznaczając granice nowych parków narodowych, tropiąc kłusowników i szukając sposobów by pomóc dzikim zwierzętom wytyczyć swoje ściezki w kraju, który dopiero co uzyskał niepodległość.
Kupiwszy swoją pierwszą profesjonalną 16mm kamerę w połowie lat 80, Liversedge zapoczątkował telewizyjną serię o Kalahari i Delcie Okavango, która zdobyła Złotą Pandę (najbardziej prestiżowa nagrodę w dziedzinie filmów przyrodniczych). W roku 1987 założył firmę produkująca filmy (Tim Liversedge Production) Company by dzielić się swoją głęboką wiedzą na temat regionu i jego środowiska z międzynarodową publicznością. Jego dom i studio mieszczą się w Maun na południowym skraju Delty Okavango w Botswanie.
Od tego czasu ukończył 17 współprodukcji dla: National Geographic TV, The Discovery Channel, NHK Japan, PBS USA, BBC oraz Turner Broadcasting, które zdobyły wiele nagród. Zawsze w czołówce innowatorów - był pionierem użycia 35mm kliszy i wideo HD dla filmów telewizyjnych, aby uzyskać najwyższą jakość zdjęć. "Roar: Lions of the Kalahari" (2003r.) był jego wejściem w filmy wielkoformatowe. Opanowując nowe obszary stworzył pierwszy, cyfrowo obrobiony wielkoformatowy film o dzikiej przyrodzie. Zaczął pracę nad drugim, 70mm filmem. Liversedge żyje i pracuje w Botswanie od ponad 40 lat.
Ben Stassen
Absolwent USC School of Cinema and Television, Ben pomyślnie wystartował w przemyśle filmowym, produkując "My Uncle's Legacy" - film, który zdobył mu nominację do Złotego Globu za najlepszy obcojęzyczny film w 1990r.
Współpracując z brukselską firmą Little Big One Stassen zaczął używanie obrazów tworzonych komputerowo CGI dla produkcji filmów do symulatorów jazdy. Pierwszy projekt "Devils Mine Ride", wyprodukowany razem z Show Scan Entertainment, był pierwszym filmem HD stworzonym w grafice komputerowej dla wielkiego ekranu i stanowi pierwowzór dla wielu innych filmów jazdy.
Z D&D Media Group - największym Producentem Telewizyjnym w Belgii - Stassen współzałożył nWave Pictures jako w pełni zintegrowane cyfrowe studio opracowujące, finansujące, produkujące i rozpowszechniające filmy dla lokalnego rynku rozrywki. W ciągu sześciu lat Stassen wyprodukował 23 filmy jazdy i stworzył największą niezależną bibliotekę filmów do symulatorów ruchu dostępnych we wszystkich formatach.
"Thrill Ride The Scienc of Fun", współfinansowany i dystrybuowany przez Sony Pictures Classic oznaczał wejście tej firmy na rynek filmów wielkoekranowych. Dalsze wielkoformatowe prace nWave obejmują "3D Mannia: Encounter in the Third Dimension", "Obcy - Kosmiczna Inwazja", "Nawiedzony Zamek", "Magia Trójwymiaru ", "SOS Planeta" i "Dziekie Safari3D" - wszystkie w reżyserii Stassena.
Jesienią 2006r. Stassen rozpoczął swój najbardziej jak do tej pory projekt "Wyprawa na Księżyc 3D " - pierwszy fabularny animowany film zaprojektowany i stworzony w 3D jedynie do wyświetlania w kinach 3D.
Sean Phillips
Od 1983r. zajmuje się filmowaniem trójwymiarowym i pracował nad takimi filmami jak: "Friday the 13th Part III", i "Jaws 3D". Odpowiedzialny ze efekty wizualne w wielkoformatowych trójwymiarowych filmach "Skrzydła Odwagi", "T-REXT-Rex" i "Siegfried & Roy: The Magic Box", opracował unikalne techniki łączenia stereofotografii i obrazów komputerowych, by razem wspomagały technikę wielkoformatowych filmów 15/70 mm.
Jako dyrektor fotografii w takich produkcjach nWave Pictures jak: "Thrill Ride", "", "3D Mania. Tajemnice Trzeciego Wymiaru "Magia Trójwymiaru, i "Dzikie Safarii3D", Phillips zademonstrował mistrzostwo i geniusz w wielkoformatowej, trójwymiarowej technice filmowej.
W maju 2001r. Phillips otrzymał nagrodę Kodak Vision Award za osiągnięcia w wielkoformatowej kinematografii trójwymiarowej. Dwa specjalne projekty: "3D Starlight Express" - pokazywane na żywo przedstawienie, włączające elementy projekcji trójwymiarowej oraz R.L. Stine'a "Haunted Lighthouse at Sea World" w San Diego w Kalifornii, również niedawno wykorzystały unikalny geniusz Phillipsa. Zdobywca nagrody, wielkoformatowy trójwymiarowy film "Owady 3D" i produkcja nWave Pictures "MisAdventure In Fridi" (2003) - trójwymiarowy sequel do wypuszczonego w 1999r filmu "3D Mania", są jego najnowszymi projektami trójwymiarowymi. Używając unikalnej technologii dla fotografii trójwymiarowej przy produkcji "Dzikie Safari3D" i "Afrykańska Przygoda 3D", Phillips odkrył nowe obszary dla przyrodniczych filmów dokumentalnych. Phillips obecnie reżyseruje swój pierwszy wielkoformatowy film "Morskie Stwory 3D".