Clélia (Sophie Marceau) jest obiecującą fotoreporterką, którą zatrudnia w swoim brukowym dzienniku magnat prasowy Mac Roi (Michel Subor). Młoda kobieta przybywa do Paryża wraz z matką (Magali Noël), która zdradza, że przed laty, już jako mężatka, miała romans z jej przyszłym pracodawcą, jednak wierność przyrzeczeniu małżeńskiemu nie pozwoliła jej wówczas opuścić męża. Clélia znakomicie wykonuje swoją pracę, jest śmiała i pomysłowa. Na przykład fotoreportaż o drużynie hokejowej robi w rozbieralni zawodników i pod prysznicami. Nie stroni też od przygodnych związków z mężczyznami. Zupełnie przypadkowo poznaje Clève’a (Pascal Gréggory), dobrze sytuowanego redaktora książek dla dzieci, który zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenie. Wkrótce poprosi ją o rękę, zrywając najpierw zaręczyny z córką Mac Roi. Clélia decyduje się na małżeństwo pomimo tego, że tuż przed ślubem poznaje Némo (Guillaume Canet), młodego, gniewnego paparazzo, który poświęca swój talent i żar prawdziwego reportera na tropienie księży, łamiących celibat, tajemniczych handlarzy organów ludzkich, wreszcie penetrowanie nielegalnych domów gry i burdeli. I on także pracuje dla króla bulwarówek Mac Roi. Clélia zakochuje się w Némo, pozostaje jednak wierna mężowi, którego bardziej szanuje niż kocha. Pozostaje mu wierna nawet po jego śmierci...
Pojawiła się wówczas na dworze piękność, która ściągnęła oczy wszystkich, a można wnosić, że to była piękność doskonała, skoro obudziła podziw w otoczeniu...