Małgośka Szumowska, autorka głośnych "33 scen z życia", w swoim nowym filmie, wnikając w fascynujący i zaskakujący świat młodych call girls, ukazuje czego pragną kobiety i o czym marzą mężczyźni, a boją się powiedzieć...
Anna (Juliette Binoche), dziennikarka luksusowego magazynu dla kobiet, przygotowuje artykuł na temat sponsoringu. W trakcie pracy nad materiałem poznaje dwie call girls - Charlotte (Anais Demoustier) oraz Alicję (Joanna Kulig). Dziewczyny wprowadzają ją w świat płatnej miłości, ku zaskoczeniu Anny - wyjątkowo pociągający i odkrywający przed nią oblicze jej własnego związku. Seks, pieniądze, mężczyźni i miłość już nigdy nie będą dla niej tym samym...
Światowa premiera "Sponsoringu" odbyła się podczas 36. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Toronto. Ikona światowego kina i laureatka Oscara Juliette Binoche oraz reżyserka jednego z najczęściej nagradzanych Małgorzata Szumowska zostały owacyjnie przyjęte na pokazie, który odbył się w ramach jednej z trzech najważniejszych sekcji - "Special Presentations", obok najnowszych dzieł Alexandra Payne'a, Michaela Winterbottoma i Larsa von Triera.
Obraz zyskał nie tylko uznanie krytyków i widowni, ale także został sprzedany do szerokiej dystrybucji w ponad 30 krajach na całym świecie. Obejrzą go między innymi widzowie z USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Brazylii, Wenezueli, Hongkongu i Korei Południowej.
Film otworzył także prestiżową Panoramę 62. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Berlinale 2011.
Jest faktem, że dla niektórych młodych studentek prostytucja stała się źródłem finansowania edukacji we Francji. W mediach ten temat obarczony jest z jednej...
To nie jest dydaktyczne kino. "Sponsoring" nie edukuje, nie mówi, co warto potępiać, a co jest jedynie słuszną wartością. Najnowszy film Małgośki Szumowskiej...