Reklama

Kolejny spadek "X Factor"

"X Factor" jest od dwóch tygodni jedynym dużym muzycznym show w polskiej telewizji, a mimo tego jego wyniki oglądalności są coraz niższe.

Tym razem "X Factor" przyciągnął przed telewizyjne ekrany 4,2 mln widzów, czyli zanotował spadek widowni o ponad 150 tysięcy osób w porównaniu do zeszłego weekendu.

Od rewelacyjnych kwietniowych odcinków, gdy show śledziło ponad 5,5 mln Polaków, program z tygodnia na tydzień traci publiczność.

Serię tę udało się co prawda przerwać na początku maja, gdy prowadzone przez Jarosława Kuźniara show zbliżyło się do granicy 4,5 mln widzów, ale od tego czasu jego oglądalność nie zachwyca.

Na szczęście dla telewizji TVN, "X Factor" wciąż świetnie spisuje się w najbardziej interesującej reklamodawców grupie komercyjnej 16-49. W niedzielę, 22 maja, zanotował najlepszy wynik ze wszystkich hitów prezentowanych tego dnia, wyprzedzając nadawany bezpośrednio po nim serial "Przepis na życie".

Reklama

Dopiero na trzecim miejscu w tej kategorii wiekowej znalazła się produkcja TVP1 "Ranczo", która miała jednak największą ogólną widownię, wynoszącą 5,5 mln. To jednak zdecydowanie mniej niż rekordowe dla tego serialu tygodnie, kiedy potrafił przyciągać ponad 8 milionów Polaków.

Widocznie jednak nieco ładniejsza ostatnimi czasy pogoda, ogólnie nie sprzyja oglądaniu telewizji, stąd słabsze wyniki bardzo popularnych dotąd programów i seriali.

Ciekawe natomiast, jak za tydzień poradzi sobie "X Factor"? W końcu wielki finał programu zbliża się wielkimi krokami (odbędzie się 5. czerwca), a na placu boju zostało już tylko 4. uczestników.

Nie przegap hitów pokazywanych w polskiej telewizji. Wszystkie znajdziesz w naszym programie!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy