Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Rankingi
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Film
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Rankingi
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Interia
Film
Recenzje
Recenzje
Oscary 2024
"Maestro": Fałszywa nuta
Recenzja
"Fantastyczny Matt Parey": Międzygwiezdny przybysz. Legenda o Macieju Parowskim
Reklama
Reklama
Recenzja
"Zielona granica": Który skrzywdziłeś człowieka prostego
Recenzja
"Zabójca": Strzelanie ślepakami
Recenzja
"Sound of Freedom. Dźwięk wolności": Przerażający płacz dziecka
Recenzja
"Nie jesteś zaproszona na moją bat micwę": Ciepła komedia o dorastaniu
Recenzja
"The Palace": Kto bogatemu zabroni?
Recenzja
"Ferrari": Bez zaciągniętego hamulca
Recenzja
"Cicha dziewczyna": Jak być kochaną
Recenzja
"Ukryta sieć": Zgadnij, kto to...
Gdynia 2023
"Raport Pileckiego": Niezwykła biografia, zaledwie poprawny film
Recenzja
"Ultimatum": Nihil novi, panie Neeson
Recenzja
"Bestie": Konflikt racji
Recenzja
"Przejścia": Najgorszy człowiek na świecie
Nowe Horyzonty 2023
"Blue Jean": Podwójne życie Jean [recenzja]
Recenzja
"Red, White & Royal Blue": Infantylne romansidło