Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Rankingi
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Film
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Rankingi
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Interia
Film
Recenzje
Recenzje
Recenzja
"Chłopi": Złocisty miód promieni
Gdynia 2023
"Fin del Mundo?": Panny z wilczej jamy
Reklama
Reklama
Recenzja
"Kos": Pańszczyźniany chłop "unchained"
Recenzja
"Doppelgänger. Sobowtór": Po dwóch stronach (żelaznej) kurtyny
Gdynia 2023
"Freestyle": Gangi, narkotyki i rapujący Musiałowski
Recenzja
"Saint Omer": Zabiła swoje 15-miesięczne dziecko? Nic nie jest czarno-białe
Recenzja
“Portret królowej": Elżbieta II przy kaloszach
Recenzja
"Teściowie 2": Czekając na Dorocińskiego
Oscary 2024
"Maestro": Fałszywa nuta
Recenzja
"Fantastyczny Matt Parey": Międzygwiezdny przybysz. Legenda o Macieju Parowskim
Recenzja
"Zielona granica": Który skrzywdziłeś człowieka prostego
Recenzja
"Zabójca": Strzelanie ślepakami
Recenzja
"Sound of Freedom. Dźwięk wolności": Przerażający płacz dziecka
Recenzja
"Nie jesteś zaproszona na moją bat micwę": Ciepła komedia o dorastaniu
Recenzja
"The Palace": Kto bogatemu zabroni?
Recenzja
"Ferrari": Bez zaciągniętego hamulca