Reklama

"Wiadomości" wróciły na prowadzenie

W minionym miesiącu największą widownię zgromadziły "Wiadomości". Natomiast "Teleexpress" i "Fakty" miały od serwisu informacyjnego Jedynki większy udział w rynku.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, liderem wśród serwisów informacyjnych były w sierpniu "Wiadomości".

W dniach 1-31 sierpnia gromadziły one przed telewizorami średnio 3,64 mln widzów. W czasie ich nadawania udział stacji w rynku kształtował się na poziomie 33,99 proc.

W tym samym miesiącu 2009 roku, "Wiadomości" miały mniejszą widownię - oglądało je średnio 3,08 mln osób przy 30,48 proc. udziału w rynku.

Drugą pozycję zajęły w sierpniu br. "Fakty", które przyciągnęły do TVN średnio 3,29 mln widzów. Serwis informacyjny, którego redaktorem naczelnym jest Kamil Durczok miał jednak wyższy od "Wiadomości" udział w rynku - wyniósł on 34,75 proc. (2,89 mln i 32,65 proc. w 2009 r.).

Reklama

Pierwszą trójkę uzupełnił "Teleexpress" z 3,26 mln widzów, przy największym spośród wszystkich serwisów udziale w rynku - 41,82 proc. (2,84 mln i 40,52 proc. przed rokiem).

Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu, które wybierało średnio 1,98 mln osób, oraz "Panorama" telewizyjnej Dwójki (o godz. 18:00) z 1,49 mln widzów.

W sierpniu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 21,89 proc. i 18,54 proc. udziału w rynku (20,56 proc. i 14,88 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.).

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: prowadzący | serwis informacyjny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama