Reklama

Program Dominiki Kulczyk z małą oglądalnością

"Efekt Domina" - program, który w stacji TVN prowadzi Dominika Kulczyk, nie cieszy się zbyt dużą popularnością. Jego pierwsze cztery odcinki obejrzało mniej niż milion widzów.

"Efekt Domina" to program, w którym Dominika Kulczyk podróżuje z kamerą po całym świecie.

"To program o ludziach pomagających innym. O pracownikach fundacji oraz wolontariuszach docierających do najbiedniejszych zakątków świata po to, by budować lepszą rzeczywistość" - piszą jego twórcy.

Premierowe odcinki tego cyklu oglądać można na antenie TVN od 2 marca w każdą niedzielę o godz. 11. Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 831 tys. Nie jest to dobry wynik, tym bardziej, że stacje konkurencyjne mogą pochwalić się w tym paśmie większą oglądalnością.

Reklama

Dominika Kulczyk to córka milionerów Grażyny i Jana Kulczyków. Pełni funkcję prezesa Kulczyk Foundation, która m.in. wspiera projekty infrastrukturalne i inwestycje społeczne w krajach rozwijających się. Dba o to, by ci, którzy otrzymują pomoc, dostali również wsparcie i wiedzę niezbędną to tego, by dalej samodzielnie zmieniać swój los - czytamy na stronach prowadzonej przez nią fundacji.

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Chcesz poznać lepiej swoich ulubionych artystów? Poczytaj nasze wywiady, a dowiesz się wielu interesujących rzeczy!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Dominika
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy