Reklama

Czy ktoś oglądał "Fort Boyard"?

"Fort Boyard" znalazł się na przedostatnim miejscu pod względem oglądalności w wieczornym paśmie - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Program, emitowany w sobotnie wieczory od 6 września do 6 grudnia, gromadził przed telewizorami średnio 2,3 mln widzów a udział w rynku ukształtował się na poziomie 16,85 proc. Największym zainteresowaniem cieszył się finałowy odcinek show, który oglądało 2,8 mln widzów.

Najczęściej wybierana w tym czasie antenowym była Jedynka, która miała 25,54 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu uplasowało się TVN - 20,98 proc. a na trzecim TVP2 - 17,43 proc. Dwójkowy "Fort Boyard" wyprzedził tylko Polsat, który uzyskał udział w rynku na poziomie 16,06 proc.

Reklama

Niezrażona "Dwójka" wiosną pokaże drugą edycję programu.

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: fort | Fort Boyard
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama