Reklama

"Bitwa na głosy" lepsza od "Tylko muzyki"

Po raz trzeci z rzędu najchętniej oglądanym muzycznym programem weekendu okazał się "X Factor". Tym razem jednak zaraz za nim znalazła się "Bitwa na głosy", a nie jak miało to miejsce do tej pory - "Must be the music. Tylko muzyka".

"X Factor" zainteresował w niedzielę, 20 marca, 4,78 mln widzów, czyli około 200 tysięcy osób mniej niż przed tygodniem, i zanotował udziały w rynku na poziomie 26,62 proc. Po trzech odcinkach średnia widownia show to 4,68 mln odbiorców.

Zdecydowanie więcej osób niż poprzednio przyciągnęła natomiast "Bitwa na głosy". Większa rywalizacja i pierwsza eliminacja spowodowały, że show TVP2 obejrzało tym razem 3,89 mln Polaków (24,56 proc udziału w rynku), czyli aż o 280 tysięcy więcej niż tydzień wcześniej. Zwłaszcza moment ogłoszenia wyników był szczególnie dobrze śledzony - widziało go aż 4,12 mln odbiorców.

Reklama

Bardzo podobna liczba osób jak przed tygodniem śledziła natomiast polsatowski program "Must be the music. Tylko muzyka". Show prowadzone przez Macieja Rocka i Paulinę Sykut widziało tym razem 3,79 mln Polaków (23,72 proc. udziału w rynku, najmniej spośród wszystkich trzech show).

Po trzech tygodniach program ten ma jednak nieco wyższą widownię, niż jego odpowiednik nadawany w tym samym czasie w Dwójce (3,76 mln "Tylko muzyka" przy 3,75 mln "Bitwy na głosy").

Jeśli jednak oglądalność tego ostatniego będzie rosła w takim tempie, to już niebawem może zagrozić nawet "X Factorowi".

"Bitwa na głosy" - zobacz nasz raport specjalny!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: głos | X-Factor | Must be the Music | Bitwa na Głosy | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama