Reklama

Reklama

Spider-Man w pajęczynie pozwów

Właściciele kilku budynków wokół Times Square w Nowym Jorku, złożyli w sądzie federalnym na Manhattanie pozew przeciwko realizatorom filmu "Spider-Man". Zarzucają producentom cyfrowe przeróbki niektórych neonów widocznych w filmie. Chodzi przede wszystkim o reklamy firmy Samsung.

Powodzi dowodzą, iż wytwórnia Columbia Pictures cyfrowo zastąpiła logo firmy Samsung reklamą magazynu USA Today. Budynek z zastąpionym bannerem pojawia się w filmie aż trzykrotnie.

Firma Samsung jest konkurentem koncernu Sony, który jest właścicielem studia Columbia Pictures, producenta "Spider-Mana".

"Uważamy, że wysoce niestosowne jest zastępowanie logo jednej firmy znakiem innej działającej na rynku" - mówi Anthony Costantini, prawnik właścicieli jednego z budynków, na których w filmie pojawiają się zamienione reklamy.

Reklama

Logo Samsunga zostało również zamienione w materiałach promujących film w telewizyjnej kampanii prowadzonej w USA wraz z jednym z producentów telefonii komórkowej.

Rzecznik wytwórni Columbia Pictures odmówił skomentowania zaistniałej sytuacji.

Światowa premiera filmu "Spider-Man" zaplanowana jest na 3 maja. W Polsce film zadebiutuje na ekranach kin 21 czerwca.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Times Square | reklamy | logo | firmy | samsung | film | columbia | MAN | Times Square w Nowym Jorku

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy