Reklama

Reklamożercy 2000

W piątek wieczorem, w Sali Kongresowej w Warszawie, rozpocznie się "Noc Reklamożerców 2000", czyli pokaz najciekawszych filmów reklamowych z całego świata. Słynny spektakl świat zobaczy w tym roku już po raz dwudziesty, a w Polsce fani reklamy wezmą w nim udział po raz szósty. Dzień później pokaz odbędzie się w krakowskim kinie Kijów.

"Reklama fascynowała mnie od dzieciństwa. Gdy zacząłem pracę w agencji zauważyłem, że nikt nie zachowuje spotów. Postanowiłem je kolekcjonowanie, uczynić swoim zawodem" - mówi Jean Marie Boursicot z Paryża, właściciel największego na świecie archiwum filmów reklamowych. Fragmenty z tej kolekcji można oglądać podczas siedmiogodzinnych pokazów zwanych "Nocą Reklamożerców".

Tegoroczny program zawiera m.in. najsłynniejsze reklamówki z ostatnich 20 edycji, sposoby wykorzystania muzyki klasycznej w reklamie, przeglądy reklamy irańskiej (premiera światowa) i rosyjskiej, nowe kampanie Levi Straussa i dezodorantu Axe, pokazy zwycięzców festiwali: włoskiego "Epica, Galla della Publicita", z Moskwy oraz polskiego konkursu reklamowego "Złote Orły".

Reklama

Nie zabraknie także zawsze obecnych, a ulubionych przez reklamożerców, reklam: czekolady Leo, Fiata i wody mineralnej Perrier.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy