Reklama

Niezwykła kampania promocyjna "Wiedźmina"

Film Marka Brodzkiego "Wiedźmin" wchodzi na ekrany 9 listopada, ale fani prozy Sapkowskiego już od kilku miesięcy żyją wydarzeniami towarzyszącymi jego realizacji. W sobotę, 20 października, na warszawskich Polach Mokotowskich, odbyła się impreza pod hasłem "Piknik z Wiedźminem", w której wzięło udział kilka tysiący osób. Producenci filmu przygotowali już kolejną propozycję dla miłośników prozy Sapkowskiego - internaktywną zabawę "Wiedźmin: Gra wyobraźni", ktorej patronem medialnym jest INTERIA.PL.

Organizatorom Pikniku udało się stworzyć atmosferę, znaną miłośnikom prozy Sapkowskiego. Nie zabrakło rycerzy, czarnoksiężników, smoka i księżniczki. W specjalnym pubie serwowano podpłomyki, mięsiwo i pieczone ziemniaki. Wokół pubu zbudowano scenę i rycerski krąg, a na wzgórzu ustawiono telebim, na którym można było zobaczyć zwiastun filmu i zdjęcia z realizacji.

Reklama

Kto chciał mógł nauczyć się strzelać z łuku, wykuć sobie miecz w kuźni, zasiąść przy ognisku czarodziejek i poznać swoją przyszłość. Największą atrakcją okazała się jednak szkoła charakteryzacji, w której można było odmienić swoje oblicze i otrzymać "własną" bliznę. W imprezie, która trwała siedem godzin, wzięło udział kilka tysiący osób.

"Piknik z Wiedźminem" był zdecydowanie jedną z najbardziej widowiskowych form promocji filmu. Producenci przygotowali jednak już kolejną zabawę dla miłośników prozy Sapkowskiego.

"Wiedźmin: Gra wyobraźni"" to całkowicie interaktywna propozycja. Wystarczy wysłać SMS-a o treści W pod numer 7544 (z telefonu każdego operatora). Zadania otrzymuje się w formie pytań i zagadek, a znaki i wskazówki znajdują się wszędzie dookoła. Będą przekazywać je różne media - od radia i telewizji poczynając, na prasie i Internecie kończąc. Wskazówki znajdują się także w specjalnie do tego celu przygotowanych miejscach w sieci (www.wiedzmin.com.pl lub www.wiedzmin.tenbit.pl). Na zwycięzców czekają liczne nagrody.

"Wiedźmin" wchodzi na ekrany kin 9 listopada.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: promocyjne | piknik | film | kampania

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje