Reklama

"Mumia" na olimpiadzie

Koncern NBC Universal, we współpracy z Chinami, przygotowuje kampanię reklamową, która połączy obraz Igrzysk Olimpijskich w Pekinie z filmem "Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka".

Już od wtorku NBC rozpocznie emisję dwuipółminutowego spotu reklamowego w czasie programu "America's Got Talent".

Reklama

Ta reklama będzie się od tej pory pojawiała w rożnych wersjach w stacjach telewizji kablowej, należących do koncernu NBC i przed seansami w kinach. Jej twórcy połączyli w niej, za pomocą efektów specjalnych, zdjęcia z igrzysk olimpijskich z bohaterami "Mumii".

Widzowie będą mieli okazję zobaczyć jak aktorka Michelle Yeoh zmienia się na ich oczach w gimnastyczkę, a walka między Jetem Li a Brendanem Fraserem przenosi się na bokserski ring.

Twórcy filmu chcą dzięki tej strategii połączyć promocję "Mumii" z medialnym szumem towarzyszącym igrzyskom w Pekinie.

Nie jest to pomysł nowy - filmy "Speed Racer" i "Iron Man" były "wymieszane" z rozgrywającymi się w USA koszykarskimi rozgrywkami NBA.

Jednak dyrektor strategiczny ds. reklamy w NBC Barbara Blangiardi mówi, że akcja promocyjna "Mumii" ustanowi nowy standard w tego rodzaju reklamach.

"Chcemy wyjść poza to co zwykle przedstawiają takie reklamowe "mieszanki". To, że zarówno nasz film, jak i olimpiada rozgrywają się w Chinach, daje nam nowe możliwości twórcze. Zarówno my, jak i chińscy organizatorzy chcemy osiągnąć razem coś specjalnego, coś czego jeszcze nie było" - powiedziała Blangiardi.

Hollywood Reporter

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Jet Li | Michelle Yeoh | Brendan Fraser | olimpiady | igrzysk | mumie | NBC | mumia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje