Reklama

Reklama

Clooney prezydentem w Boliwii

George Clooney ("Good Night, and Good Luck") ponownie stanie po drugiej stronie kamery. Firma produkcyjna aktora, Smoke House, zdobyła prawa do fabularnej wersji głośnego w USA dokumentu "Our Brand Is Crisis".

Autorką dokumentu jest Rachel Boynton. Film opowiada o wyborach prezydenckich, jakie odbyły się w 2002 roku w Boliwii.

Jeden z kandydatów, Gonzalo Sanchez de Lozada, zatrudnił Jamesa Carville'a Washingtona z amerykańskiej firmy konsultingowej doradzającej politykom, aby ta pomogła mu wygrać wybory.

Dzięki agresywnej kampanii wyborczej de Lozada zwyciężył. Wkrótce jednak w kraju wybuchł kryzys i w atmosferze skandalu polityk musiał zrezygnować z funkcji prezydenta.

Reklama

Fabularna wersja ma być czarną komedią i opowiadać o niebezpieczeństwach związanych z "eksportem amerykańskiej demokracji".

George Clooney jest nie tylko zainteresowany funkcją reżysera. Prawdopodobnie aktor zagra w filmie jedną z głównych ról.

Obraz wspólnie wyprodukują Smoke House i wytwórnia Warner Bros. Pictures.

Variety
Dowiedz się więcej na temat: George Clooney | prezydent | george | Dr House

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje