Reklama

"Casino Royale": Inna piosenka, wódka i bokserki

Premiera "Casino Royale" dopiero 17 listopada, ale media już prześcigają się w podsumowaniach. Ostatnio ujawnione szczegóły produkcji to ostateczny budżet filmu, lista firm, które umieściły w filmie "product placements" (m.in. wódka Smirnoff), charakter tytułowej piosenki nowego Bonda, a nawet to, jakie bokserki będzie nosił agent 007.

Już wiadomo, że tytułową piosenkę do filmu zaśpiewa Chris Cornell (były wokalista grupy Soundgarden). Utwór będzie nosił tytuł "You Know My Name" i, jak zapowiada jego autor, będzie się znacznie różnił od piosenek promujących poprzednie filmy o agencie 007.

Reklama

"Dostałem telefon i w pierwszej chwili myślałem, że to pomyłka...Wszyscy, z którymi się spotkałem podkreślali jednak, że ten film nie będzie przypominał poprzednich Bondów, więc piosenka również nie powinna. Powiedzieli mi: Śmiało! Rób z nią, co chcesz " - wspomina początki współpracy Cornell.

Oznacza to, że piosenka będzie bardziej agresywna od poprzednich. Będzie orkiestra, ale również trochę bardzo ostrej rockowej gitary.

Koszty wyprodukowania nowego Bonda zamknęły się w dosyć rozsądnej jak na dzisiejsze czasy sumie 72 milionów dolarów. To mniej więcej połowa w porównaniu z budżetem poprzedniego Bonda "Śmierć nadejdzie jutro" (koszt 142 miliony dolarów).

Jednak na przykład "GoldenEye" powstał przy budżecie zamykającym się w kwocie zaledwie 60 milionów dolarów.

Ilość firm, która w "Casino Royale" zdołała umieścić swoje produkty (product placement) ograniczono do zaledwie ośmiu. Dla porównania przypomnijmy, że w "Śmierć nadejdzie jutro" reklamowało się dwadzieścia koncernów. W "Casino Royale" zobaczymy m. in.wódkę Smirnoff, zegarki Omega i słynne bokserki brytyjskiej firmy Sunspel, które dumnie będzie prezentował na sobie Daniel Craig. Przedstawiciele firmy Sunspel podkreślają, że są tym faktem bardzo podekscytowani. A wielbicielki Bonda?

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Daniel Craig | film | wódka | piosenka | bokserki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje