Reklama

Reklama

"Warsaw Shore": Kibicujemy im albo wręcz przeciwnie

W Wielkanoc zadebiutował w MTV Polska drugi sezon reality show "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek.

Choć drugi sezon reality show "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" zadebiutował ze słabszą widownią niż pierwszy, to oglądalność formatu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy odcinek obejrzało 69 tysięcy widzów, ale trzeci już 214 tysięcy. Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 122 tys. widzów.

Polska wersja popularnego, międzynarodowego formatu prezentuje szalone losy grupy młodych, rozrywkowych ludzi. W drugiej serii programu na uczestników czekają kolejne kluby, wyjazdy i przygody.

"Bohaterów nie oglądamy tylko dlatego, że nas szokują, ale zaczynają interesować, obchodzić. Kibicujemy im albo wręcz przeciwnie" - mówi w rozmowie z miesięcznikiem "Press" Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.

Reklama

Przypomnijmy, że pierwszy sezon "Ekipy z Warszawy" w MTV zadebiutował 10 listopada 2013 roku.

MTV nowe odcinki emituje w niedziele późno wieczorem.

"Ekipa z Warszawy" jest pierwszym programem w historii polskiego MTV, który został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii.

Tymczasem pojawia się coraz więcej głosów krytyki pod adresem programu. Martyna Wojciechowska stwierdziła, że show nastawione głównie na kontrowersje, propaguje zachowania na granicy dobrego smaku, a bohaterowie są negatywnym przykładem dla młodych ludzi. Z badań wynika, że "Warsaw Shore" jest najpopularniejszym programem w historii polskiego MTV.


Jeśli chcesz znaleźć więcej informacji o telewizyjnych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Chcesz poznać lepiej swoich ulubionych artystów? Poczytaj nasze wywiady, a dowiesz się wielu interesujących rzeczy!

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: MTV | „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” | Warsaw Shore

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje