Oscary 2008
Reklama

Widzowie reklamują serial

W związku z premierą serialu "Magia kłamstwa" stacja Fox Life przygotowała dla polskich widzów konkurs, w którym do wygrania jest udział w kampanii telewizyjnej promującej amerykańską produkcję.

Premierę serialu zaplanowano na 3 października.

Zgodnie z teorią dr Cala Lightmana z serialu "Magia kłamstwa", prawda jest wypisana na twarzy. Aby zostać gwiazdą FOX Life wystarczy przesłać zdjęcie, na którym zostanie przedstawiona jedna z poniższych emocji: zaskoczenie, radość, ciekawość, czar.

Konkurs został podzielony na 3 tygodniowe etapy i trwa od 13 września do 3 października. Szczegóły dostępne są na oficjalnej stronie stacji.

Inspiracją dla serialu "Magia kłamstwa" były naukowe odkrycia psychologa dr Paula Ekmana. Główny bohater, dr Cal Lightman, jak i jego pierwowzór, potrafi odczytać prawdę z mimiki, języka ciała, głosu i użytej przez obserwowanego intonacji. Czy chodzi o wzruszenie ramion czy o uniesienie dolnej wargi - Cal potrafi bezbłędnie odczytać każdy gest. Odkrywa nie tylko prawdę, ale i powody, dla których ktoś kłamie.

Reklama

Lightman stoi na czele grupy ekspertów, która pomaga lokalnej policji, agencjom rządowym i organom federalnym rozwikłać trudne sprawy.

W rolach głównych zobaczymy Tima Rotha jako dr Cala Lightmana oraz znaną z serialu "Kancelaria adwokacka" Kelli Williams, która gra jego wspólniczkę Gillian Foster.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Media2.pl
Dowiedz się więcej na temat: konkurs | FOX | Magia kłamstwa | kłamstwa | magia | serial | widzowie | Fox life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy