Reklama

Reklama

Polsat świętuje 30. urodziny. "Dziękujemy, że jesteście z nami!"

5 grudnia 1992 roku wystartowała pierwsza prywatna, niezależna telewizja w Europie Środkowo-Wschodniej - Telewizja Polsat. W tym roku stacja obchodzi swoje 30. urodziny. Dziś Polsat to 39 kanałów telewizyjnych, nadawanych 24 godziny na dobę, które codziennie oglądają miliony Polaków. 4 listopada startuje jubileuszowa kampania pod hasłem "Polsat. 30 lat. Dziękujemy, że jesteście z nami!"

Polsat będzie obchodził swoje 30. urodziny przez miesiąc aż do uroczystej gali 6 grudnia w Teatrze Wielkim. 

Zaczynamy już dziś kultowym przebojem "40 lat minęło" śpiewanym wiele lat temu przez Andrzeja Rosiewicza. Utwór w nowej aranżacji Tomka Szymusia i ze słowami napisanymi specjalnie z okazji jubileuszu Polsatu zaśpiewa Andrzej Piaseczny wraz z towarzyszącą mu orkiestrą Tomka Szymusia.  "30 lat minęło jak jeden dzień. Emocji moc i wiele pięknych scen. Ten świat słoneczny uśmiech wciąż dawać chce..." -  śpiewa Andrzej Piaseczny. 

Reklama

Sprawdź tekst do utworu "30 lat minęło jak jeden dzień" w serwisie Tekściory.pl

Zygmunt Solorz: "Dziękuję za wspólne 30 lat"

Tą piosenką zabierzemy widzów w nostalgiczną podróż po kultowych produkcjach Polsatu, powspominamy niezwykłych artystów, pokażemy stację wczoraj i dziś z jej wspaniałymi gwiazdami, dziennikarzami i prowadzącymi. Ten utwór poza emocjonalnym aspektem ma jeszcze swoje przesłanie - jest podziękowaniem dla wszystkich, którzy współtworzyli tę stację i dla Widzów, dzięki którym wciąż możemy robić to, co kochamy zgodnie ze słowami piosenki "Bo nas na wiele jeszcze, z Wami na wiele jeszcze, z Wami na wiele jeszcze stać".

Jubileuszowy utwór zamyka założyciel Polsatu Zygmunt Solorz z osobistym przesłaniem "Dziękuję za wspólne 30 lat".

Na antenach Polsatu pojawią się też specjalne mini audycje, w których prawie 40 gwiazd związanych ze stacją podzieli się z widzami swoimi wspomnieniami i anegdotami.

Z okazji Jubileuszu została też przygotowana specjalna oprawa antenowa akcentująca liczbę "30", pojawiająca się za każdym razem, gdy mowa jest o urodzinach stacji. Logo Polsatu na zdjęciach profilowych w mediach społecznościowych również zmieni się na jubileuszowe.

Kampania 30-lecia Polsatu została zaplanowana również na nośnikach OOH, w prasie, radiu i internecie.

swiatseriali

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy