Reklama

"Władca pierścieni" w telefonie komórkowym

Fenomen "Władcy pierścieni" dotarł już do telefonów komórkowych. Już niebawem fani słynnej trylogii Tolkiena będą mogli przetestować grę, przygotowaną na podstawie realizowanego obecnie filmu. Będzie ona dostępna wyłącznie dla posiadaczy komórek. Jak zapowiedzieli producenci z wytwórni New Line Cinema, jest to jeden z elementów kampanii reklamowej filmu "Władca pierścieni".

Specjaliści od rozwoju różnych interaktywnych usług stwierdzili, że będzie to znakomity sposób promocji filmu, tym bardziej, że zostanie po raz pierwszy wykorzystany w branży rozrywkowej.

Gra "Władca pierścieni" będzie obejmowała kilka zakresów - wymienianie się krótkimi wiadomościami tekstowymi SMS, gry zręcznościowe oraz gry wyposażone w opcje multiplayer, umożliwiające granie kilku osobom jednocześnie za pośrednictwem Internetu.

Producenci trylogii mają nadzieję, że nowa inicjatywa spotka się z dużym odzewem i ilością swych graczy pokona rekord odwiedzin oficjalnej strony filmu - lordoftherings.net, która od 12 stycznia 2001 roku, czyli od dnia jej premiery w Sieci, zanotowała ponad 350 milionów "kliknięć".

Reklama

"To podsyci zainteresowanie, otaczające zbliżającą się premierę Władcy pierścieni. Wierzymy, iż gra zwiększy zainteresowanie filmem" - powiedział David Imhoff, dyrektor do spraw handlowych firmy New Line Cinema.

Światowa premiera pierwszej części trylogii, zatytułowanej "Władca pierścieni: Drużyna pierścienia", odbędzie się na Boże Narodzenie 2001 roku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NEW | Władca pierścieni
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy