Reklama

Noc Reklamożerców 2001

Już po raz siódmy polscy miłośnicy filmów reklamowych będą mogli obejrzeć "Noc Reklamożerców", ponad pięciogodzinny spektakl, na który składają się prezentacje reklam z całego świata. Jean Marie Boursicot, twórca "Nocy Reklamożerców", jest właścicielem największego na świecie archiwum filmów reklamowych.

Jego zbiór zawiera około 550 tysięcy filmów reklamowych. Z ich kolekcjonowania i rozpowszechniania Jean Marie Boursicot uczynił swój zawód. Od dwudziestu lat wygłodniali reklamożercy na wszystkich kontynentach tęsknią za kolejną dawką wrażeń.

W tym roku w programie imprezy znajdą się między innymi reklamy niedopuszczone do emisji przez BVP (międzynarodowa organizacja analizująca treść i formę reklam), panorama reklamy chińskiej, międzynarodowa panorama firmy Mc Donald's, przegląd marek Budweiser (USA), Bailey's (Islandia), Lego (Francja), Axe (Argentyna), OMO (Wybrzeże Kości Słoniowej).

Reklama

Ponadto będzie można obejrzeć kampanie reklamowe Viagry (USA), stowarzyszenia "Lekarze bez granic" (Szwajcaria), stowarzyszenia na rzecz dawców organów (Indie).

Na ogólne życzenie zaprezentowany zostanie blok "Muzyczne wspomnienia z lat osiemdziesiątych".

Jak co roku pojawią się również ulubione reklamy, czyli kampanie batoników Leo (Belgia) i wody Perrier (Francja).

Tegoroczne pokazy odbędą się w Warszawie (11 maja, Sala Kongresowa) i Krakowie (12 maja, Kino "Kijów").

Reklamożercy - BAWCIE SIĘ!!!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: jean | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy