Reklama

Nietypowa promocja filmu

Universal Pictures wymyślił nietypowy sposób na przyciągnięcie widzów na marcową premierę filmu "Peaceful Warrior". Wytwórnia "funduje" darmowe bilety na kwotę 15 milionów dolarów podczas weekendu otwarcia.

"Chcemy przekierować pieniądze, które normalnie idą na promocję filmu, bezpośrednio na potencjalnego widza" - mówi Adam Fogelson, szef działu marketingu Universal Pictures.

Każdy może zamówić sobie drogą internetową do 10 biletów na pokazy "Peaceful Warrior" w dniach 30 marca - 1 kwietnia.

Film Victora Salvy jest ekranizacją powieści Dana Millmana "Way of the Peaceful Warrior". Obraz wszedł do amerykańskich kin już w 2006 roku, jednak w ograniczonej dystrybucji.

Teraz wytwórnia liczy, że specjalna promocja ponownie zainteresuje widzów.

Guardian
Dowiedz się więcej na temat: wytwórnia | promocja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy