"Nerve": Jesteś obserwatorem czy graczem?

"Nerve" to wizjonerski thriller, który ujawnia rzeczywiste pokusy i niebezpieczeństwa wirtualnego świata rządzonego przez media społecznościowe. Masz odwagę wejść do gry? A może wolisz tylko patrzeć?

Dave Franco i Emma Roberts w scenie z filmu "Nerve"

Jesteś obserwatorem czy graczem? Taki właśnie wybór zapewnia uzależniająca w każdym możliwym aspekcie gra online "Nerve", w ramach której poszukujący nowych wrażeń gracze akceptują coraz to nowe wyzwania od anonimowych internetowych obserwatorów. Stawką są niemałe pieniądze, ale również coś znacznie bardziej pożądanego - sława.

Reklama

W miarę rozwoju gry i pokonywania kolejnych "etapów", na pozór niegroźne dowcipy zamieniają się w bardzo ryzykowne wyzwania. Stawka szybko rośnie, a z nią ryzyko, które trzeba podjąć, by wygrać... czyli przeżyć.

Realizację kolejnych wyzwań fani Nerve, czyli obserwatorzy, oglądają na żywo na swoich smartfonach.

"Nerve" to trzymający w napięciu od pierwszej do ostatniej minuty thriller, oparty na popularnej powieści młodzieżowej autorstwa Jeanne Ryan, który oferuje nie tylko ekscytujący rozwój akcji i wielkie emocje, ale także jadowitą satyrę na współczesną rzeczywistość mediów społecznościowych.

Vee ma już dość życia w cieniu swej kochającej popularność przyjaciółki Sydney. Pewnej nocy postanawia wyrwać się ze swego poukładanego świata i wyrusza do Nowego Jorku, by wziąć udział w "Nerve". Gra zaczyna się od prostych zadań: trzeba pocałować przystojnego nieznajomego, a potem wraz z nim ukraść coś z luksusowego domu towarowego. Zabawa się rozkręca. Vee i jej nowy przyjaciel Ian zyskują coraz większą popularność wśród Obserwatorów, którzy prześcigają się w podbijaniu stawki i wymyślaniu coraz bardziej niebezpiecznych zadań.

Wkrótce jednak Vee zdaje sobie sprawę, że stała się obiektem manipulacji. Jej internetowe konta zostają zhakowane, karty kredytowe zablokowane, a ona sama staje się więźniem Nerve. To już nie zabawa, a walka o życie na oczach milionów anonimowych Obserwatorów.

Dowiedz się więcej na temat: Nerve

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje