Marketingowy efekt Bonda

Daniel Craig za sprawą roli Jamesa Bonda stał się ideałem nie tylko w oczach kobiet, ale i mężczyzn. Dlatego panowie, aby choć trochę upodobnić się do filmowego agenta chętnie zaopatrują się w elementy garderoby Bonda. Hitem są okulary od Toma Forda i kąpielówki.

Po tym jak aktor w ostatniej ekranizacji przygód o Agencie 007 krył swoje hipnotyzujące spojrzenie za okularami przeciwsłonecznymi od Toma Forda ich sprzedaż wzrosła aż o 80 proc.

Reklama

Jak donosi sklep internetowy Myoptique.com okulary z logo amerykańskiego projektanta, które Daniel Craig chętnie nosi również poza planem zdjęciowym sprzedają się w ilości 100 egzemplarzy tygodniowo.

Okazuje się, że film "Skyfall" stał się nie tylko doskonałą reklamą dla produktów Forda. Dużą popularnością wśród mężczyzn cieszą się również jasnoniebieskie kąpielówki marki Orlebar Brown Setter, które Craig miał na sobie w jednej z filmowych scen.

Ciekawi Cię, co w najbliższym czasie trafi na ekrany - zobacz nasze zapowiedzi kinowe!

Chcesz obejrzeć film? Nie możesz zdecydować, który wybrać? Pomożemy - poczytaj nasze recenzje!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Daniel Craig | Skyfall | Bond | kąpielówki | Tom Ford

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje