Reklama

Filmy Warner Bros na Facebooku

Warner Bros jako pierwsze Hollywoodzkie studio wprowadza dystrybucję swoich produkcji za pośrednictwem Facebooka. Za niewielką opłatą można uzyskać 48-godzinny dostęp do filmu.

W ramach testów systemu udostępniono tytuł "Mroczny rycerz". Wkrótce mają zostać dodane kolejne produkcje. Na razie oferta skierowana jest do mieszkańców Stanów Zjednoczonych, ale jeśli okaże się sukcesem, można przypuszczać, że zostanie rozszerzona o inne kraje.

Prawdopodobieństwo takiego scenariusza jest całkiem wysokie, zważywszy na ogromny potencjał portalu. Według jego założyciela Marka Zuckerberga, Facebook ma już ponad 600 milionów użytkowników, z których ponad połowa odwiedza stronę codziennie. Taka frekwencja czyni portal najczęściej odwiedzaną stroną w sieci.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Mroczny rycerz | Warner Bros | Warner Bros.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy