"Dobry dinozaur" już na Blu-ray 3D, Blu-ray i DVD

"Dobry dinozaur" - animowana produkcja studia Disney Pixar - to opowieść o potędze przyjaźni i walce z własnymi słabościami. Historia o niezwykłej przyjaźni w świecie dinozaurów debiutuje 13 maja na Blu-ray 3D, Blu-ray i DVD.

Kadr z filmu "Dobry dinozaur"

A co by było, gdyby miliony lat temu asteroida, która zmieniła bieg życia na Ziemi, nie trafiła w naszą planetę i ogromne dinozaury chodziłyby po niej do dziś? Młody apatozaur imieniem Arlo zaprzyjaźnia się z małym chłopcem, Bąblem. W trakcie podróży przez surową i tajemniczą krainę Arlo uczy się stawiać czoło swoim lękom i odkrywa, do czego tak naprawdę jest zdolny.

Głównym bohaterem filmu "Dobry dinozaur" jest Arlo, młody apatozaur, któremu brakuje pewności siebie. Za wszelką cenę pragnie zdobyć szacunek ojca i zrobić wrażenie na swojej rodzinie, ale raz za razem ponosi klęskę. Strach przed światem i dziką naturą bardzo go ogranicza. Jego całkowite przeciwieństwo stanowi Bąbel, mały jaskiniowiec, który pewnego dnia pojawia się na drodze Arlo. Jest śmiały, odważny i pomysłowy. Spędził w dziczy całe życie i potrafi walczyć o swoje. Z czasem między tą dwójką rodzi się niezwykła przyjaźń.

Najnowszy film studia Disney Pixar został wyreżyserowany przez Petera Sohna ("Zaburzenie częściowe") na podstawie scenariusza Meg LeFauve ("W głowie się nie mieści"). W polskiej wersji językowej bohaterom głosów użyczyli między innymi: Olaf Linde-Lubaszenko (tata), Katarzyna Żak (mama), Olaf Marchwicki (mały Arlo/Arlo), Artur Andrus (Wawrzyniec Osika) i Jerzy Kryszak (Gromowładek).

Jak twierdzi reżyser Peter Sohn, "Dobry dinozaur" to tak naprawdę opowieść o dojrzewaniu: "Arlo boi się wszystkiego. Ale jego ojciec nieustannie zachęca go do podejmowania ryzyka, konfrontowania się z własnymi lękami i dokonania czegoś ważnego".

Kiedy Arlo zabłądzi i znajdzie się w kompletnej dziczy, będzie musiał zmierzyć się ze swoim strachem. Podróż przez surową krainę stanie się dla niego również podróżą przez własne emocje, podczas której młody dinozaur zda sobie sprawę z potencjału, jaki w nim drzemie. Na swej drodze Arlo napotka mnóstwo postaci, a każda z nich na swój sposób przyczyni się do jego ewolucji - świadomie lub nie. Jednak największy wpływ wywrze na niego przyjaźń z małym jaskiniowcem.

"Więź rodząca się między Arlo a Bąblem pozwala dinozaurowi przezwyciężyć strach i stawić czoło największej fobii, czyli naturze" - wyjaśnia reżyser.

Podziw dla piękna i potęgi natury sprawił, że filmowcy uczynili z niej jedną z postaci filmu, a nie tylko tło dla przygód głównych bohaterów. Krajobrazy odegrały ważną rolę w tej opowieści. Przyroda przedstawiona w filmie jest oszałamiająca.

Film "Dobry dinozaur" debiutuje 13 maja na Blu-ray 3D™, Blu-ray™ i DVD w ofercie Galapagos Films. Na płytach znajdą się również materiały dodatkowe.

WYDANIE BLU-RAY 3D™ i BLU-RAY™:
1/ Animacja Sanjay i boska brygada
11/ Zabawa w chowanego.

WYDANIE DVD: