Reklama

Disney niczego nie uczy!

Firma Walt Disney Company, potentat na rynku filmów dla dzieci, przyznała, że ich produkcje niczego nie uczą i nie mają żadnych "właściwości edukacyjnych".

Jak informuje tygodnik "Przekrój", należąca do Disneya firma Baby Einstein, która w USA kontroluje 90 procent mediów dla niemowlaków, wypłaci 15,99 dolarów za każde DVD zakupione w latach 2004-2007.

Organizacje konsumenckie dowiodły, że wbrew obietnicom filmy nie miały "właściwości edukacyjnych". Firma przekonywała natomiast rodziców, że zabawka lub film zastąpią dziecku zabawę z rodzicem.

"Nasze filmy niczego twojego dziecka nie nauczą" - przyznała firma Walt Disney Company.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Disney | Walt Disney
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy