Reklama

David Lynch promuje film, sprzedając kawę

David Lynch ("Miasteczko Twin Peaks") znalazł nietypowy sposób na dofinansowanie kampanii promocyjnej swojego najnowszego filmu "Inland Empire". Reżyser sprzedaje... kawę.

Lynch stworzył bowiem specjalną filiżankę "David Lynch Signature Cup" i sprzedaje espresso wraz z akcesoriami na swojej stronie internetowej DavidLynch.com.

Kawę będzie można również zakupić w zachodnich kinach, w których pokazywany będzie film.

Zyski ze sprzedaży kawy wraz z akcesoriami zasilą fundusze przeznaczone na kampanię promocyjną filmu, przewidzianą na rok 2007. Reżyser zamierza osobiście podróżować z miasta do miasta w Stanach Zjednoczonych i sprzedawać film kierownikom kin. Obraz "Inland Empire" nie znalazł bowiem do tej pory amerykańskiego dystrybutora.

Reklama

W filmie, oprócz Laury Dern, wystąpili także polscy aktorzy a zdjęcia powstawały częściowo w Polsce. W obrazie zobaczyć można Krzysztofa Majchrzaka i Karolinę Gruszkę.

WENN
Dowiedz się więcej na temat: David Lynch | sprzedawanie | Miasteczko Twin Peaks | film | Lynch | David
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy