Reklama

Coca-Cola i Harry Potter

Coca-Cola rozpoczęła wielką kampanię reklamową filmu "Harry Potter i kamień filozoficzny". Jak już informowaliśmy, hollywoodzka wytwórnia Warner Bros. zawarła kilka miesięcy temu umowę z koncernem, który został głównym partnerem promocyjnym filmu.

Wartość światowej kampanii szacowana jest na 103 miliony dolarów. Jest to jeden z największych kontraktów reklamowych służących wypromowaniu filmu. Produkty koncernu Coca-Cola nie pojawią się w filmie "Harry Potter i kamień filozoficzny". Na puszkach i butelkach z napojami nie znajdą się jednak podobizny małego czarodzieja, a jedynie "obrazy związane z filmem".

Umowa pomiędzy koncernem a producentem filmu przewiduje realizację kampanii między innymi w fast-foodach, które sprzedają produkty Coca-Coli. Do zestawów serwowanych w barach mają być dołączane różne gadżety związane z obrazem.

Reklama

Być może zakrojona na szeroką skalę kampania, promująca jeden z najbardziej oczekiwanych filmów roku, będzie miała rozstrzygające znaczenie w rywalizacji pomiędzy koncernami Coca-Cola i Pepsi, będących odwiecznymi rywalami. Szefowie Coca-Coli mają nadzieję przekonać do swej marki, a także ugruntować jej pozycję, wśród dziecięcej i nastoletniej widowni obrazu "Harry Potter i kamień filozoficzny".

Światowa premiera filmu zaplanowana jest na 4 listopada. 16 listopada film trafi na ekrany kin w zachodniej Europie. Polscy widzowie będą musieli poczekać na obejrzenie przygód małego bohatera do 25 stycznia 2002 roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy