Reklama

Wojewódzki z mniejszą widownią

Zakończyła się wiosenna edycja programu "Kuba Wojewódzki". Show gromadził mniej widzów niż dwa poprzednie sezony. Czyżby format programu widzom już się znudził?

TVN rozpoczął emisję 17. serii programu "Kuba Wojewódzki" 1 marca. Produkcja nadawana była we wtorki o godz. 22.30. Format gromadził przed telewizorami średnio 1,75 mln widzów, co dało stacji w tym czasie udział w rynku na poziomie 19,61 proc.

Wynik ten ulokował TVN na pierwszej pozycji pod względem oglądalności w wieczornym paśmie. Na drugim miejscu w tym czasie antenowym znalazła się Dwójka (m.in. "Magazyn Ekspresu Reporterów" i pasmo dokumentalne), która zainteresowała średnio 1,55 mln osób, 17,45 proc. widowni, a trzecie miejsce należało do Polsatu z 14,52 proc. udziału w rynku, 1,29 mln widzów (m.in. "CSI - Kryminalne zagadki Nowego Jorku"). Jedynka znalazła się na czwartym miejscu, uzyskała 9,82 proc. udziału w rynku, 8945 tys. widzów (m.in. program publicystyczny "Mam inne zdanie").

Reklama

Podczas nadawania 17. edycji programu "Kuba Wojewódzki", TVN zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 15,3 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów). Jesienią 2010 wpływy reklamowe wyniosły 16,3 mln zł, a wiosną 2010 r. - 14,4 mln zł.

Format Wojewódzkiego obecny jest na antenie od 2002 roku. Do czerwca 2006 program emitowany był w Polsacie, a od września 2006 nadawany jest przez stację TVN. Poprzednią, 16 serię programu "Kuba Wojewódzki" oglądało średnio 1,80 mln widzów, przy udziale w rynku na poziome 20,07 proc. Natomiast wiosenną edycję sprzed roku śledziło średnio 1,78 mln widzów (19,47 proc.).

Nie przegap hitów filmowych pokazywanych w telewizji. Wszystko znajdziesz w naszym programie telewizyjnym!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: widownia | Kuba Wojewódzki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy