Reklama

Wojewódzki i Figurski zatrzęśli internetem

Szerokim echem w mediach społecznościowych odbiło się zdjęcie z anteny programu Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego - "Poranny WF".

Internauci nie byli zgodni w swoich opiniach. Część z nich krytykowała decyzję zarządu stacji, a część prezenterów i ich ubiegłotygodniowe wypowiedzi. Większość wpisów wymierzona była w którąś ze stron - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów", która przeprowadziła analizę.

Posty zamieszczane przez internautów to pełna paleta emocji. Przypadek Wojewódzkiego i Figurskiego przełamał społecznościowe trendy, zwłaszcza na Facebooku. W medium, charakteryzującym się dynamiką i lakonicznością przekazu, pojawiały się wręcz elaboraty, w których komentujący uzasadniali swoje opinie.

Reklama

W ciągu dwóch dni od ogłoszenia decyzji, w publicznych wypowiedziach na portalach społecznościowych pojawiło się aż 1,9 tys. postów, w których wystąpiło nazwisko Wojewódzkiego lub Figurskiego. Dziesiątki tysięcy internautów komentowało sprawę, nie wymieniając nazwisk prezenterów.

Najgoręcej zrobiło się na samym profilu Wojewódzkiego, który jest piątym największym fanpagem w polskojęzycznej części Facebooka. Pod wpisem ze zdjęciem kałuży w konturach Polski pojawiło się prawie 9 tysięcy "lajków" i niemal 1,4 tys. komentarzy. Wojewódzki napisał: "W Polsce bycie człowiekiem sukcesu wymaga sporego aktorskiego wysiłku. Codziennie grasz główną rolę w kompleksach innych ludzi...". To właśnie wzbudziło ogromną dyskusję, która - gdyby ją wydrukować - mogłaby być pokaźnych rozmiarów książką.

Wojewódzki swoim postem wzbudził głębokie zaangażowanie użytkowników. Analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" obliczyli, że średnia znaków na jeden post wyniosła aż 216. Wiele z nich przekraczało 1000 znaków, co jest w takiej skali zjawiskiem spotykanym w realiach Facebooka bardzo rzadko.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy