Reklama

Walczą o widzów. Kto najlepszy?

"Tylko muzyka. Must be the Music" okazał się najpopularniejszym programem rozrywkowym emitowanym w weekend w polskiej telewizji. Rywalizację z "X Factorem" wygrał jednak minimalnie.

Show Polsatu, w jury którego zasiadają Kora, Adam Sztaba, Łozo i Elżbieta Zapendowska, śledziło w minioną niedzielę 3,739 mln odbiorców. Mimo że to najwyższa oglądalność spośród wszystkich weekendowych programów muzycznych oraz tanecznych, to i tak gorsza od tej, jaką format ten zanotował przed tygodniem (3,8 mln widzów).

Standardowo program prowadzony przez Macieja Rocka i Paulinę Sykut przegrał też rywalizację z emitowanym w tym samym czasie na Jedynce serialem "Ranczo" (6,55 mln widzów), ale za to okazał się lepszy od nowego programu TVN-u - "Surowi rodzice" (3,18 mln widzów).

Reklama

"X Factor", który przed tygodniem przyciągnął przed ekrany telewizorów ponad 4 mln Polaków, tym razem zanotował spadek, notując oglądalność na poziomie 3,734 mln osób i tym samym przegrywając rywalizację z "Must be the Music" o zaledwie nieco ponad 5 tysięcy osób.

Swój wynik sprzed tygodnia utrzymała za to Dwójkowa "Bitwa na głosy", którą ponownie śledziło dokładnie 2,7 mln odbiorców.

Po raz kolejny oba muzyczne show skutecznie odbierały sobie widzów, dodatkowo przegrywając rywalizację w sobotni wieczór z serialem TVP1 "Komisarz Alex", który tym razem oglądało 3,93 mln osób.

Podobnie jak "X Factor", znaczny spadek oglądalności zanotował piątkowy taneczny show Polsatu "Tylko taniec. Got to dance". Przed tygodniem śledziło go 3,3 mln, a tym razem aż o 300 tysięcy mniej, przez co wyraźnie przegrał rywalizację z emitowanym w tym samym czasie serialem Dwójki "Na dobre i na złe" (5,23 mln widzów).

Czy za tydzień rywalizacja o miano najpopularniejszego weekendowego programu rozrywkowego będzie równie zacięta?

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy