Reklama

Ulubione stacje Polaków

Dom mediowy MPG przeprowadził wśród Polaków badania w zakresie preferencji oglądania telewizyjnych stacji o zasięgu ogólnopolskim. Na pytanie, która stacja wydaje się najbardziej oryginalna, większość kobiet i mężczyzn wskazała na TVN.

Na pytanie, który z nadawców jest najbardziej oryginalny, kobiety w wieku 25-49 lat (najbardziej atrakcyjna grupa dla reklamodawców) wskazały, że TVN (27 proc.), Polsat (20 proc.) oraz stacje TVP (17 proc.). Mężczyźni w tym samym wieku również wskazali na TVN.

"Wynika stąd, że respondenci doceniają bardziej oryginalność stacji komercyjnych" - komentował wyniki CEO MPG Jacek Dzięcielak.

W przypadku pytania o wiarygodność zarówno kobiety, jak i mężczyźni również wskazali na TVN.

Najmniej punktów w tej dziedzinie otrzymał Polsat. Polsatowi oberwało się również za zbyt dużo emitowanych reklam. 65 proc. mężczyzn i 63 proc. kobiet uważa, że stacja jest nimi przesycona. Trochę lepiej wypada tutaj TVN, u którego ilość reklam nie jest już według widzów aż tak drażniąca (odpowiednio 49 proc. mężczyzna i 47 proc. kobiet zauważa zbyt dużą ilość reklam). TVP wypada tutaj najlepiej.

Reklama

Również jeśli chodzi o wiarygodność informacji biznesowych, najlepiej oceniana jest publiczna telewizja, która doceniania jest również za wkład w transmitowanie wydarzeń kulturalnych i sportowych. Tutaj stacje komercyjne wypadają słabiej.

Za to TVN i Polsat cenione są za swoją ofertę filmową. 29,1 proc. kobiet uważa, że Polsat, a 31 proc. mężczyzn, że TVN, jest pod tym względem najlepszy.

MPG w swoim badaniu TV Track nie ocenia oferty stacji, ale pokazuje preferencje grup celowych w zakresie grup programowych stacji. MPG - Media Planning Group - to dom mediowy zajmujący się strategią komunikacji oraz zarządzaniem komunikacją w zakresie mediów.

Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | stacja | Polsat | stacje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy