Reklama

Szymon Majewski lepszy od Tomasza Lisa

Wywiad Tomasza Lisa z Dmitrijem Miedwiediewem zgromadził przed telewizorami mniej widzów niż nadawany w tym samym czasie "Szymon Majewski Show".

Rozmowę dziennikarza z prezydentem Rosji telewizyjna Dwójka wyemitowała w poniedziałek, 6 grudnia, o godz. 21:50 w ramach programu "Tomasz Lis na żywo".

Wywiad zgromadził przed odbiornikami średnio 2,63 mln widzów, którzy stanowili 21,3 proc. widowni zasiadającej w tym czasie przed telewizorami.

Dwójka zajęła drugie miejsce pod względem udziału w rynku w tym czasie antenowym. W miniony poniedziałek widzowie najchętniej wybierali bowiem propozycje telewizji TVN ("Szymon Majewski Show" i początek serialu "Mentalista"), które zainteresowały średnio 3,42 mln osób (27,74 proc. udziału w rynku).

Reklama

Pierwszą trójkę uzupełnił Polsat - 1,55 mln widzów, 12,60 proc. udziału w rynku (pasmo filmowe: m.in "Świąteczna gorączka" i "Sara").

Jedynka zdobyła 611 tys. widzów, 4,96 proc. udziału w rynku (teatr "Jury").

Dla porównania średnia oglądalność formatu "Tomasz Lis na żywo" w jesiennej ramówce (emisja od 6 września do 6 grudnia br.) wynosi 2,54 mln widzów (20,98 proc. udziału w rynku).

W analizowanym okresie program publicystyczny Lisa był liderem w swoim paśmie. Drugie miejsce należało do TVN - średnio 2,44 mln widzów (20,08 proc udziału w rynku).

Trzecią pozycję zajmuje Polsat, który gromadzi w poniedziałkowe wieczory 2,23 mln widzów (18,42 proc. udziału w rynku), a czwartą TVP1 - średnio 958 tys. widzów (7,90 proc. udziału w rynku).

Tej jesieni, podczas nadawania programu "Tomasz Lis na żywo", Dwójka zarobiła na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 9 mln złotych.

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

MediaRun.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy