Reklama

Sukces "Bitwy na głosy"!

Bardzo zaskakujący weekend, jeśli chodzi o liczbę widzów poszczególnych muzycznych show. Znacznie spadła oglądalność zarówno programu "X Factor", jak i "Must be the music. Tylko muzyka". W porównaniu do zeszłego tygodnia zyskała jedynie "Bitwa na głosy".

Programy TVN-u i Polsatu straciły bardzo dużo - każdy z nich niemal milion widzów.

"X Factor", który w zeszłą niedzielę przyciągnął przed telewizory ponad 5,5 mln Polaków, tym razem musiał się zadowolić wynikiem 4,4 mln.

Przyczyny takiego stanu rzeczy są dwa. Pierwszym jest powrót na antenę - po tygodniowej przerwie - nadawanego w tym samym czasie na TVP1 serialu "Ranczo", drugim niefortunne ogłoszenie wyników odcinka przez stację przed jego emisją.

Natomiast w wypadku "Must be the music", która z poziomu 4 mln odbiorców spadła na 3,1 mln, jedynym wytłumaczeniem zdaje się być zmęczenie widzów proponowaną przez producentów show formułą półfinałów programu.

Reklama

W miniony weekend zyskała za to "Bitwa na głosy", której oglądalność w porównaniu do poprzedniego tygodnia wzrosła o 100 tys widzów, i w sumie oglądało ją blisko 3,8 mln Polaków (część zasadniczą - 3,7 mln, ogłoszenie wyników 4 mln).

Program zmierza ku końcowi (na placu boju zostały już tylko trzy drużyny) i bardzo możliwe, że półfinał i finał show przyciągną jeszcze większą liczbę odbiorców.

"Bitwa na głosy" - zobacz nasz raport specjalny!

Niewykluczone, że widzów odzyska także "X Factor", ponieważ kolejny odcinek programu będzie pierwszym z serii emitowanych na żywo.

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: głos | The X Factor | Must be the Music | oglądalność | Bitwa na Głosy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL