Reklama

"Przepis na życie" hitem

"Przepis na życie" - nowy serial z Magdaleną Kumorek, Edytą Olszówką, Borysem Szycem, Lesławem Żurkiem i Piotrem Adamczykiem w rolach głównych okazał się wiosennym hitem telewizji TVN

W niedzielę, 29 maja, TVN zakończył emisję pierwszego sezonu "Przepisu na życie".

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, serial oglądało średnio 3,17 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 22,57 proc.

Przychody z reklam przy serialu wyniosły ponad 19 milionów złotych.

Podczas emisji serialu telewizja TVN była tzw. stacją pierwszego wyboru.

W tym czasie Jedynkę oglądało 2,47 mln widzów (17,62 proc.), Dwójkę - 2,10 mln widzów (14,97 proc.), a Polsat 2,04 mln widzów (14,56 proc.).

Media2.pl
Dowiedz się więcej na temat: hity | życia | TVN SA | nowy serial
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy