Reklama

"Plebanię" oglądało 4,1 mln osób

"Plebania", która gościła na antenie Jedynki od 2000 roku, gromadziła przed telewizorami średnio 4,1 mln widzów. Od 30 stycznia miejsce produkcji zajął nowy serial - "Galeria".

Jedynka emitowała premierowe odcinki serialu "Plebania" od września 2000 r. do stycznia br. Produkcja gromadziła przed odbiornikami w ciągu minuty średnio 4,1 mln widzów.

Największą publiczność miał trzeci sezon "Plebanii", który śledziło 5,5 mln osób, co stanowiło 48,27 proc. udziału w grupie 4+. Największą widownią cieszył się odcinek wyemitowany 24 stycznia 2004 r., który przyciągnął przed telewizory 7,86 mln osób, przy udziale stacji w rynku na poziomie 55,81 proc. Najmniej popularny - 8. sezon serialu, który emitowano między wrześniem 2010 a czerwcem 2011 roku zainteresował 2,7 mln osób, co dało Jedynce 26,87 proc. udziału w rynku.

Reklama

Jedynka podczas nadawania serialu "Plebania" zarobiła na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 555 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).

Od 30 stycznia, w miejsce serialu "Plebania", pojawiła się nowa produkcja Jedynki - "Galeria", którą można oglądać od poniedziałku do piątku, o godz. 17.30.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: Galeria | nowy serial | Plebania | 'Plebania' | serial | TVP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy