Reklama

Oglądalność: Wszyscy w dół

Wszystkie weekendowe talent shows zanotowały zgodnie spadek oglądalności.

Tradycyjnie wraz z poprawą pogody i nadejściem wiosny rozpoczyna się systematyczny odpływ ludzi sprzed telewizorów. Co ciekawe, te naturalne spadki są niezbyt wielkie, co może oznaczać, że programy mają wierną publiczność.

Wśród muzycznych talent shows liderem pozostaje niedzielny "Must Be The Music", który tym razem zanotował największy spadek (2,88 mln widzów, ok. 120 tys. mniej w stosunku do ubiegłego tygodnia). Do finału tym razem awansowali Natalia Pikuła i metalowa grupa Materia. W najbliższą niedzielę (5 maja) odbędzie się ostatni odcinek półfinałowy.

Reklama

Ok. 110 tys. widzów stracił "X Factor" (z ponad 2,5 mln do 2,41 mln). Z programem TVN-u pożegnał się Filip Mettler, podopieczny Kuby Wojewódzkiego. "Nie potraficie znaleźć rzetelnych argumentów, to zamilknijcie" - pouczał zdenerwowany juror Tatianę Okupnik i Czesława Mozila.

"X Factor": Mentor musi słodzić? - czytaj nasz komentarz

Spadek oglądalności najmniej dotknął "The Voice of Poland" (z 2,08 mln do 2,04 mln), choć wszystko wskazuje na to, że show TVP2 może zapomnieć o próbie nawiązania równorzędnej rywalizacji z konkurencyjnym "X Factorem".

W pierwszym odcinku nadawanym na żywo poznaliśmy nazwiska ćwierćfinalistów. Na tym etapie odpadli: Janek Traczyk i Jurand Wójcik (drużyna Patrycji Markowskiej), Michalina Brudnowska i Bartek Kawałek (ekipa Justyny Steczkowskiej), Basia Janyga i Magdalena Bałdych (podopieczne Marka Piekarczyka), Ania Ozner i Mateusz Grędziński (team Barona i Tomsona).

Nadawany w piątki serial "Anna German" tradycyjnie poza zasięgiem talent shows - przedostatni odcinek zobaczyło ponad 6,3 mln widzów.

Czytaj także:

"Must Be The Music": Kogo kocha Kora?

"X Factor": Kuba Wojewódzki stracił nad sobą panowanie

"The Voice of Poland": Całowanie uda i pieszczenie języka

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy