Reklama

Lis lepszy od konkurencji

Nadawany od 25 lutego, zaraz po "M jak miłość", nowy program Tomasza Lisa prawie dwukrotnie podniósł oglądalność wieczornego pasma Dwójki.

Dzięki programowi Dwójka, pod względem oglądalności, wyprzedza w poniedziałkowe wieczory propozycje stacji konkurencyjnych.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu "Tomasz Lis na żywo" wyniosła 3,56 mln osób.

Wśród widzów show Tomasza Lisa dominują kobiety, ludzie po pięćdziesiątce, oraz mieszkańcy wsi i małych miast. TVP2 na reklamach emitowanych wokół trzech pierwszych odcinków programu zarobiła 1,6 mln zł.

Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: nowy program | LIS | M jak miłość | Lis
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy