Katarzyna Zielińska: Klasyka z odwagą

Włoska marka odzieżowa Pinko ma nową ambasadorkę. Po tym, jak reklamowały ją m.in. Naomi Campbell i Mariah Carey, od stycznia po raz pierwszy Pinko ma również polską ambasadorkę. Została nią Katarzyna Zielińska.

- Dla mnie ważne jest jak wyglądam. W pracy wchodzę w kostium i przebieram się dziesiątki razy. Tu jednak nie mam wyboru - mój wygląd jest mi narzucony. Na co dzień, w sytuacjach mniej lub bardziej formalnych zawsze szukam czegoś, co pozwoli mi być po prostu sobą. Czegoś, co będzie łączyło klasykę z odwagą, prostotę z różnorodnością. Rzeczy wydawałoby się nie do pogodzenia. Projektantom Pinko udaje się ten efekt osiągnąć - mówi Kasia Zielińska.

Reklama

Pinko to włoska marka odzieżowa, która propaguje zdecydowany styl "fashion" z dodatkiem oryginalnej elegancji, skierowany do kobiet odważnych, romantycznych, czujących swoją kobiecość i nielubiących monotonii.

Kolekcje Pinko charakteryzują się różnorodnością widoczną w kolorystyce, łączeniach tkanin oraz krojach i formach. Najnowsza kolekcja proponuje nieskazitelną jakość oraz elegancki "look", który uzyskano dzięki czystym krojom i naturalnym materiałom z lekką domieszką technologii. Od stylu militarnego po nieformalny luksus. ..

- Pinko to marka młoda, dynamiczna i silna. Cieszymy się zatem, że reprezentować ją będzie taka osoba jak Katarzyna Zielińska - młoda, uzdolniona i idealnie odzwierciedlająca charakter i temperament włoskiego brandu - powiedział Matteo Cane, dyrektor generalny Pinko Polska, wyłącznego przedstawiciela marki Pinko w Polsce.

Katarzyna Zielińska to absolwentka krakowskiej PWST, znana m.in z serialu "Barwy szczęścia" oraz teleturnieju "Kocham Cię Polsko".

INTERIA.PL/PAP

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje