Reklama

Gwiazdy TVN wciąż na topie

Wśród celebrytów najbardziej przyciągających reklamodawców najwięcej jest tych z TVN - wynika z nowego zestawienia domu mediowego PanMedia Western, które cytuje "Rzeczpospolita".

Trzy pierwsze miejsca w rankingu audycji telewizyjnych, które przyciągnęły najwyższe cennikowe przychody reklamowe, należą do TVN.

87,6 mln zł przychodów odnotował w I półroczu "X Factor", w którym uczestników oceniali Kuba Wojewódzki, Czesław Mozil i Tatiana Okupnika, a prowadzącym był Jarosław Kuźniar. Za nim znalazły się "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler z wpływami na poziomie 66,7 mln zł, a dalej Ewa Drzyzga i jej "Rozmowy w toku" - 55,3 mln zł.

W pierwszej dziesiątce sporo jest też pozycji Polsatu. W czołówce znalazło się miejsce nie tylko dla talent-shows: "Must Be the Music - Tylko muzyka" (ich gwiazdami są Adam Sztaba, Wojciech Łozowski, Elżbieta Zapendowska, Kora, Maciej Rock i Paulina Sykut) z przychodami na poziomie 51,6 mln zł, oraz "Got to Dance - Tylko taniec" (z Joanną Liszowską, Michałem Malitowskim, Alanem Anderszem i Krystyną Mazurówną - 35,5 mln zł wpływów), lecz także serial "Malanowski & Partnerzy" (55,1 mln zł), którego gwiazdą jest Bronisław Cieślak.

Reklama

"Do końca mam wątpliwości, czy ten program powinien się znaleźć w zestawieniu, bo to jednak serial, a nie program rozrywkowy, ale nasza lista obejmuje programy, w których widzów przyciągają wyraziste gwiazdy, a w tym przypadku niewątpliwie tak jest" - "Rzeczpospolita" cytuje Michała Bakalarczyka, starszego mediaplannera ds. telewizji w PanMedia Western.

W pierwszej dziesiątce znalazły się natomiast tylko dwie produkcje TVP - "Bitwa na głosy" i "Jaka to melodia".

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: "Rzeczpospolita" | Must be the Music | 'Rzeczpospolita' | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy