Reklama

Dobre wyniki "Dnia kangura"

"Dzień kangura" co prawda oglądało mniej widzów niż propozycje nadawane w tym samym czasie w Jedynce i Dwójce, ale mimo to format miał wyższą oglądalność niż programy pokazywane w Polsacie w tym samym paśmie rok temu.

Średnia widownia programu "Dzień kangura" nadawanego w Polsacie w soboty o 17.45 wyniosła 1,68 mln widzów - dane AGB Nielsen Media Research.

W zeszłym roku w tym samym paśmie stacja gromadziła przed telewizorami 1,38 miliona widzów.

Wynik oglądalności "Dnia kangura" pozwolił zajmować Polsatowi trzecie miejsce w zestawieniu. W tych godzinach lepsze były oba kanały telewizji publicznej.

Na reklamach emitowanych przy programie Polsat zarobił w sumie 7,4 mln złotych.

Jeszcze nie wiadomo czy program będzie miał swoją kontynuację.

Reklama
Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: dobre wyniki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy