Reklama

Big Brother stracił widzów

Najnowsza edycja programu "Big Brother", w której udział brały znane osoby miała znacznie mniejszą widownię niż poprzednie wydanie programu, emitowane jesienią ubiegłego roku. Wzrosły jednak wpływy reklamowe.

Część programu nazywaną "VIP", która trwała od 2 marca od 7 kwietnia br., obejrzało średnio 377 tys. osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Dla porównania - średnia oglądalność jesiennej edycji show po takim samym okresie wynosiła średnio 491 tysięcy widzów.

Jednak pomimo spadku widowni, wzrosły wpływy z reklam emitowanych wokół show. W okresie do 2 marca do 6 kwietnia wyniosły one prawie 11 mln zł, czyli o około 4 mln więcej niż w analogicznym okresie trwania "Big Brother 4.1".

Zwycięzcą "Big Brother VIP" został aktor Jarek Jakimowicz. Teraz widzowie mogą śledzić losy "zwykłych" uczestników, którzy udział w programie wygrali w castingach.

Reklama
Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: Big Bang | Biuro Informacji Gospodarczej | Big Brother
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy