Reklama

"Big Brother": Rekordowa widownia pierwszego odcinka

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek reaktywowanego „Big Brothera” oglądało średnio 2,23 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem całego rynku i zdecydowanie pierwsza w 16-49.

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek reaktywowanego „Big Brothera” oglądało średnio 2,23 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem całego rynku i zdecydowanie pierwsza w 16-49.
Justyna Żak przed wejściem do Domu Wielkiego Brata /Jordan Krzemiński /AKPA

W niedzielę, 17 marca br. o godz. 20.00 stacja TVN7 pokazała pierwszy odcinek nowego reaktywowanego "Big Brothera". Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,23 mln osób. Przełożyło się to na 13,42 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN wynika, że premiera "Big Brothera" zanotowała najwyższą widownię dla poszczególnej audycji emitowanej w TVN7 w grupie komercyjnej 16-49.

Reklama

Z analizy danych minuta po minucie wynika, że największą widownię program "Big Brother Arena" zanotował o godz. 20.45 - wówczas śledziło go 2,77 mln osób.

Dla porównania, TVN7 w 2018 roku miał średnio 3,24 proc. udziału w 4+ oraz 3,38 proc. w 16-49. Oznacza to, że premiera reality-show miała kilkukrotnie wyższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji.

Stacja TVN7 w paśmie emisji "Big Brother Arena", czyli w godz. 20.00-21.46 miała 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Dało to jej drugie miejsce wśród tzw. "wielkiej czwórki". Liderem w tym paśmie była TVP1, która miała wtedy 17,26 proc. udziału (serial "Stulecie Winnych" i reality-show "Sanatorium miłości"). Trzecie miejsce zajął Polsat (8,71 proc. udziału; serial "W rytmie serca" i program "Kabaret na żywo"), czwarty był TVN (7,70 proc.; gł. reality-show "MasterChef Junior"), a piąta - TVP2 (4,65 proc.; film "Klucz do wieczności").

Każdy ruch uczestników nowej edycji "Big Brothera" śledzą kamery zamontowane we wszystkich pomieszczeniach. Obok domu wybudowano duże studio, z którego codziennie transmitowane będą odcinki na żywo. Działka wraz z domem i jeziorem została ogrodzona i zabezpieczona przed wstępem intruzów z zewnątrz.

TVN7 będzie pokazywać "Big Brothera" kilka razy dziennie, a najważniejsze wejście będzie transmitowane o 20.00. Podsumowanie wydarzeń z Domu Wielkiego Brata raz w tygodniu będzie pokazywać również TVN (w niedziele o 18.00). "Big Brother" będzie nieprzerwanie relacjonowany na żywo w Player.pl.


Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: Big Brother 2019 | TVN 7 | rekord
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama