Reklama

Anna Mucha zmysłowo czyta "Niebezpieczne związki"

Dziś na antenie TVN 24 ruszyła kampania społeczna Zaczytane Wakacje promująca czytelnictwo w trakcie wakacji. W pierwszej odsłonie wystąpiła Anna Mucha, która bierze się za lekturę "Niebezpiecznych związków".

"Zaczytane wakacje" to kampania telewizyjna promująca czytanie w czasie wakacji. Znane postaci ze świata filmu, muzyki i sportu oraz sami pisarze zachęcają do zabrania książki na wakacyjny wyjazd. Co tydzień w sobotę z innego polskiego kurortu nadawany będzie 45-minutowy program "na żywo" w TVN 24.

Już w sobotę 28 czerwca o godz. 12:10 telewizja TVN24 pokaże na żywo z Gdyni pierwszą odsłonę magazynu, który poprowadzą Agata Passent i Filip Łobodziński.

Akcje edukacyjną wspiera seria pięciu spotów promocyjnych, które będą emitowane na antenie TVN24 w dniach 23 czerwca - 2 sierpnia. W kampanię zaangażowały się m.in. aktorki Anna Mucha i Anna Dereszowska. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do czytania książek podczas wypoczynku czy na urlopie i do postrzegania lektury w kategoriach atrakcyjnej formy spędzania czasu wśród typowych letnich rozrywek.

Reklama

Spot z Anną Muchą zobaczysz TUTAJ!

"Ludzie czytający są lepsi, zdrowsi, zaradniejsi i bardziej sexy. O tym mówi nasza kampania i o tym mówi też poglądowo program. To jest prawda ciągle i coraz częściej zapominana. Naszą kampanią zwracamy się do młodych ludzi, którym nawyki czytelnicze są szczególnie potrzebne, a starsi zapominają, by im je wpajać. Świat dziś często bazuje na naśladownictwie - dlatego chcemy pokazać jak najwięcej pozytywnych wzorców na przykładzie idoli młodych ludzi. To idole właśnie w spotach pokazali się z książką w różnych, nie tylko wakacyjnych sytuacjach. Spoty emitowane będą w ciągu tygodnia, a w sobotę tę całotygodniową kampanię wieńczy rozmowa z idolem. I tak co tydzień." - mówi Filip Łobodziński, współprowadzący tegoroczne "Zaczytane wakacje".

Każdy odcinek "Zaczytanych wakacji" będzie poświęcony innemu gatunkowi literackiemu: prozie, non-fiction, literaturze dla dzieci, poezji czy kryminałowi. Gośćmi programu będą wybitni pisarze tych gatunków oraz laureaci nagród literackich.

Do programu poza gwiazdą znaną ze spotów promujących akcję, zostaną zaproszone również osoby związane z miejscowością, z której transmitowany jest program. Każda z nich jest blisko związana z okolicą poprzez temat literacki, miejsce zamieszkania czy urodzenia. Wszyscy spotkają się w plenerze, by porozmawiać o literaturze, a każda rozmowa będzie krążyła wokół tematów wakacyjnej lektury, ostatnio przeczytanej książki oraz historii i tradycji miejsca. W tych dniach plenerowe studio "Zaczytanych wakacji" stanie się rodzajem turystycznej atrakcji, kulturalnego wydarzenia w kurorcie, a spotkania z gwiazdami będą nietypowym spotkaniem autorskim.

Ponadto w programie pojawią się krótkie recenzje filmowe książek dla dzieci w wykonaniu Aleksego Krzysztofiaka. Jeden z najmłodszych recenzentów, opowie w ciekawej formie o ostatnio przeczytanych książkach dla dzieci do 12 roku życia.

Kampania dofinansowana jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu "Promocja czytelnictwa".

"Zaczytane wakacje" będą emitowane na antenie TVN24 w sobotę o godzinie 12:10 przez pięć kolejnych sobót. Program odwiedzi m.in. Gdynię (28 czerwca), Arłamów w Bieszczadach (5 lipca), Kraków (12 lipca) i Ruciane Nida (19 lipca).

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Chcesz poznać lepiej swoich ulubionych artystów? Poczytaj nasze wywiady, a dowiesz się wielu interesujących rzeczy!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Anna Mucha
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy