Reklama

"Prosto w serce": Ilu widzów?

Serial "Prosto w serce", którego emisja zakończyła się 23 grudnia, oglądało średnio 2,3 mln widzów. Na reklamach, wyświetlanych przy produkcji, stacja TVN zarobiła ponad 100 mln zł.

Emisja serialu w telewizji TVN rozpoczęła się 23 grudnia 2010 roku i zakończyła dokładnie po roku - 23 grudnia 2011. Według danych pochodzących z firmy Nielsen Audience Measurement, podczas prezentowania "Prosto w serce" stacja miała 19,8 proc. udziału w rynku i przegrywała tylko z TVP 1 (25,3 proc.).

Jak podaje press.pl, cennikowe wpływy reklamowe TVN z reklam wokół serialu wyniosły 104,3 mln zł.

Przypomnijmy, że główne role w serialu "Prosto w serce" grali Anna Mucha, Filip Bobek i Małgorzata Socha.

Od stycznia "Prosto w serce" zastąpi w ramówce TVN nowy serial "Julia". Pierwszy odcinek nowej produkcji pokazano pilotażowo 23 grudnia, tuż po ostatniej części "Prosto w serce". Odcinek "Julii" zgromadził średnio 2,5 mln widzów.

Reklama

Więcej informacji na temat "Julii" znajdziecie na stronach wortalu Świat Seriali!

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: emisja | widzowie | serial | TVN SA | Julia | prosto | Prosto w serce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy