Reklama

"Bitwa na głosy" czy "Tylko muzyka"?

Po raz czwarty z rzędu najchętniej oglądanym muzycznym show weekendu okazał się "X Factor". Programy "Bitwa na głosy" i "Must be the music. Tylko muzyka" osiągnęły prawie takie same wyniki. Rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta.

Program "X Factor", mimo nie najlepszego swojego wyniku, i tak był zdecydowanym liderem w ten weekend (ponad 4,7 mln). Program TVN zainteresował w niedzielę, 27 marca, dokładnie 4,74 mln widzów, czyli około 400 tysięcy osób mniej niż przed tygodniem.

Co ciekawe, program "X Factor" bardzo chętnie oglądają mieszkańcy dużych miast i osoby o wyższych zarobkach. Z całej trójki weekendowych programów muzycznych, młodzi ludzie preferują "X Factor".

Wyniki programów Polsatu i TVP2 są prawie identyczne. Minimalnie większą widownię miał tym razem show "Must be the music. Tylko muzyka".

Reklama

Zdecydowanie więcej osób niż tydzień temu przyciągnęła "Bitwa na głosy", z której tym razem odpadła grupa Michała Wiśniewskiego.

Coraz większa rywalizacja spowodowała zapewne, że show TVP2 obejrzało tym razem 4,072 mln Polaków, czyli aż o 182 tysięcy więcej niż tydzień wcześniej. Zwłaszcza druga, finałowa część okazała się interesująca dla Polaków - obejrzało ją aż 4,3 mln odbiorców.

Polsatowski program "Must be the music. Tylko muzyka" także zanotował wynik lepszy niż przed tygodniem. Show śledziło tym razem 4,073 mln Polaków, czyli o 283 tysiące więcej niż tydzień temu.

Polsat i TVN mają bardzo dobre wyniki w grupie komercyjnej (wszyscy 16-49), z kolei TVP w tej grupie dość znacznie odstaje.

Warto zaznaczyć, że z wszystkich tych trzech programów, "Must be the music. Tylko muzyka" ma najbardziej męską widownię, a najbardziej kobiecą - "Bitwa na głosy".

"Bitwa na głosy" - zobacz nasz raport specjalny!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: głos | The X Factor | Must be the Music | Bitwa na Głosy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama