Oscary 2008
Reklama

Nowe seriale: Który najlepszy?

W zeszłym tygodniu rozpoczęło się pięć nowych polskich seriali. Zobacz, który z nich spisał się najlepiej i zanotował najwyższą oglądalność.

Spośród nowych formatów najlepiej poradził sobie drugi odcinek "rodzinki.pl" (nadawane są po dwa naraz), który obejrzało 4,46 mln widzów (27,36 proc udziału w rynku). Zaraz za nim znalazł się premierowy epizod tej produkcji - 3,93 mln odbiorców (23,2 proc udziału w rynku).

Trzeba jednak przyznać, że z prezentowanych nowości właśnie ten serial miał bodaj najmniejszą konkurencję. W czasie jego nadawania na pozostałych kanałach emitowane były: serial dokumentalny "Operacja życie" (TVP1), film "50 pierwszych randek" (Polsat) oraz "You Can Dance - Po prostu tańcz" (TVN).

Reklama

Pierwszy odcinek "Rodzinki.pl" zanotował znacznie lepszy wynik niż premierowy epizod serialu "1920. Wojna i miłość", choć i ta premiera TVP wypadła przyzwoicie, notując wynik 3,31 mln widzów.

Skazany na pożarcie "Chichot losu" - nadawany w trakcie "muzycznej wojny" pomiędzy TVP2 a Polsatem w sobotni wieczór - miał całkiem niezłą oglądalność - 3,17 mln odbiorców. Uwagę zwraca zwłaszcza najwyższy spośród wszystkich nowych seriali zasięg, co dowodzi, że widzowie przełączali się chętnie na Jedynkę w przerwach obu muzycznych show i "testowali" nowy serial.

Ostatnia nowa produkcja - "Przepis na życie" nie zatrzymała wszystkich widzów wcześniej nadawanego "X-Factora" ani też nie przejęła widzów "Rancza" - które zakończyło się chwilę wcześniej na TVP1 - i w efekcie przegrało z kretesem z... Indianą Jonesem. Wynik "Przepisu..." to 3,05 mln odbiorców.

Najsłabiej wystartował zaś "Instynkt" (1,83 mln), który przegrał konkurencję przede wszystkim ze "Szpilkami na Giewoncie" Polsatu.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowy serial | Nowe seriale
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama