Reklama

"Winx Club - Magiczna przygoda 3D": OPISY POSTACI

BLOOM - Czarodziejka Smoczego Płomienia urodzona pod znakiem Smoka. Pochodzi z Gardenii, gdzie mieszka z rodzicami - Vanessą i Mike'iem. Jej życie całkowicie się zmienia od momentu, gdy poznaje Stellę, wróżkę ze szkoły Alfea, której zagraża niebezpieczny troll. Gdy Bloom próbuje obronić Stellę, nieoczekiwanie odkrywa swoją magiczną moc, co dowodzi, że najprawdopodobniej też jest wróżką. Tego samego dnia Bloom opuszcza Gardenię by dołączyć do Szkoły Wróżek w świecie Magix, gdzie staje się przywódczynią Klubu Winx. Hojna, szczera, odważna, żywiołowa i charyzmatyczna - Bloom posiada wszystkie cechy dobrego lidera. Jest Wróżką Ognia o szlachetnej duszy, wierną swoim przyjaciółkom, z którymi przeżywa niesamowite przygody każdego dnia.

Reklama

STELLA - Czarodziejka Słońca i Księżyca urodzona pod znakiem Syreny. Jedyna córka króla i królowej Solarii. Uwielbia modę, zawsze ubiera się zgodnie z najnowszymi trendami i przykłada wielką wagę do wyglądu. Faktycznie - jej szafa jest największa i najbardziej wypchana w całym wymiarze Magix. Ulubionym zajęciem Stelli są oczywiście zakupy w butikach w Magix lub Adquistes. Bardzo lubi spotykać się z chłopcami, ale nauka z pewnością nie jest jej pasją. Stella ma wspaniały charakter: jest spontaniczna, wesoła, może trochę egoistyczne, ale za to zabawna i hojna.

MUSA - Czarodziejka Muzyki urodzona pod znakiem Elfa. Pochodzi z Melody, Królestwa Muzyki. Jej matka była utalentowaną śpiewaczką, a ojciec znakomitym pianistą i twórcą instrumentów muzycznych. Dorastając w otoczeniu muzyki, nie mogła nie odziedziczyć wielkiej miłości do tej dziedziny sztuki. Jej pasją jest gra na wszystkich instrumentach, ale najbardziej lubi flet, na którym gra w zaciszu swojego pokoju w Alfea. Musa kocha też taniec - może tańczyć do absolutnie każdej muzyki. Disco, hip hop, rap, muzyka latynoamerykańska, techno i dance nie mają dla niej żadnych tajemnic. To silna, energiczna, dowcipna, porywcza bałaganiara, która jest trochę nieufna w stosunku do większości osób. Wyjątkiem są jej przyjaciółki, z którymi łączy ją głęboka więź i zwariowane przygody.

FLORA - Czarodziejka Natury urodzona pod znakiem Driady. Pochodzi z roślinnej planety Linphea, gdzie nauczyła się szacunku dla magii natury. Nie może żyć bez roślin i zapachu kwiatów, jej pokój przypomina mały ogród. Flora jest pilną, aczkolwiek niezbyt ambitną uczennicą, która jednak stara się dać z siebie wszystko we wszystkim, co robi. Mądra i rozważna, nigdy nie waha się udzielić pomocy komuś w trudnej sytuacji. Słodka i cierpliwa, ale jej brak pewności siebie często powstrzymuje ją przed działaniem. Na szczęście przyjaciółki są zawsze w pobliżu, by ją wspierać.

TECNA - Czarodziejka Technologii urodzona pod znakiem Trytona. Pochodzi z planety Zenith, której cała magia pochodzi z technologii. Jest bardzo aktywna, kocha sport, ale jej największą pasją jest nauka. W wolnym czasie wymyśla i konstruuje nowe urządzenia, albo siedzi przy komputerze i szuka nowych wyzwań w świecie gier. Jest schludna i rozsądna, w każdych sytuacji zachowuje trzeźwość umysłu i logiczne myślenie. Nie będzie więc niespodzianką, że preferuje ubrania w nowoczesnym, hi-tech stylu. Choć może wydawać się nieco oschła i zdystansowana, dla swoich przyjaciółek jest zawsze otwarta i miła.

LAYLA - Czarodziejka Płynów urodzona pod znakiem Chimery. Jest księżniczką z planety Andros. Dołączyła do Klubu Winx jako ostatnia - czarodziejki uratowały ją z rąk Drakara i od tej pory jest w ich klubie. Posiada umiejętność tworzenia Morfix - ciekłej fioletowej substancji, która może przybierać dowolny kształt i ma nadzieję, że dzięki nauce w Altei rozwinie swoje magiczne umiejętności i będzie umiała kontrolować wszystkie płyny. Jest wielką miłośniczką sportu - mimo, że nie ćwiczy regularnie przez cały czas jest w świetnej formie. Layla jest dumna i nieustraszona - nigdy nie ucieka przed niebezpieczeństwem, ale boi się ciemności i ma lekką klaustrofobię. Dąży do tego, by stać się prawdziwą czarodziejką, nie gorszą niż jej przyjaciółki z Klubu Winx.

ORITEL - rodzony ojciec Bloom i król Domino. W pierwszym filmie zostaje uwolniony przez Bloom i jej przyjaciółki z Klubu Winx z ponurego wymiaru Obsidian, gdzie był uwięziony przez długie lata. Po klęsce Starożytnych Wiedźm, Domino odżywa i znowu staje się wspaniałą planet, jaką było wcześniej, a król Oritel i królowa Marion mogą wreszcie dzielić radość z tak wspaniałego królestwa ze swoją odnalezioną córką. Długoletnia rozłąka nie pozostaje bez wpływu na relacje obojga rodziców z Bloom, a Oritel zdaje sobie sprawę z tego, że spoczywa na nim obowiązek odbudowania dobrych stosunków z córką. Jednak ostatecznie zwycięży miłość - bliska więź między Bloom i jej ojcem pomoże przezwyciężyć nieporozumienia.

ERENDOR - ojciec Sky, który żyje w ciągłym poczuciu winy. Przed laty nie dotrzymał obietnicy złożonej swojemu przyjacielowi, królowi Oritelowi - pozostawił go na pastwę losu, gdy ten próbował obronić swoje królestwo. Zdrada Erendora ułatwiła Starożytnym Wiedźmom podbicie i zniszczenie Domino, a samego Erendora okryła hańbą. Kiedy Sky oznajmia swojemu ojcu, że zamierza poślubić Bloom, Erendor stanowczo zabrania synowi tego związku i wyjawia mu smutny sekret, który skrywał latami. Jednak los daje ojcu Sky'a szansę na odkupienie swoich win. Jego poświęcenie dla ochrony Bloom pozwoli mu odzyskać przyjaźń Oritela, a także szacunek i miłość rodziny i poddanych.

BELIEVIX POWER - bardzo wysoki poziom magicznej mocy, który osiągają wróżki z Klubu Winx w filmie.

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Winx Club - Magiczna przygoda 3D
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy