Reklama

"Jak to jest": FILM DLA MŁODYCH WIDZÓW

Od 2010 roku Stowarzyszenie Nowe Horyzonty regularnie kupuje filmy dla młodych widzów, które nie miały w Polsce kinowej dystrybucji. Są one wyświetlane na pokazach szkolnych w ramach programu Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej. W Polsce w ciągu ostatnich kilku lat powstało zaledwie kilka filmów adresowanych do młodych widzów. Kina zalewane są więc repertuarem zagranicznym, który w przytłaczającej większości stanowią hollywoodzkie superprodukcje. Tymczasem w Europie co roku powstaje duża liczba filmów dla dzieci i młodzieży. Te filmy nie trafiają na polski rynek. W planach Stowarzyszenia jest pozyskanie do programu kolejnych tytułów europejskich, nagradzanych na festiwalach filmów dziecięcych, poruszających tematy bliskie młodym widzom, promujących wartościowe, kameralne kino, które traktuje dzieci i młodzież jak wrażliwych i ciekawych świata widzów. Jak to jest to pierwszy film zgodny z ideą Nowych Horyzontów Edukacji Filmowej, który wychodzi poza projekty NHEF i "małej dystrybucji", wchodząc do regularnej, kinowej dystrybucji.

Reklama
materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Jak to jest
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy